dr Agata Kiluk
dr Agata Kiluk
Wykształcenie:
Uniwersytet Jagielloński, ukończone studia doktoranckie,
uzyskany stopień naukowy doktora nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika
Zainteresowania poznawcze skoncentrowane wokół:
pedagogiki ogólnej,
dydaktyki ogólnej,
teorii i praktyki eksperymentów, alternatyw szkolnych,
nowoczesnych technologii w dydaktyce
Wybrane konferencje:
1. Polska, 2014, Youth in Family Agricultural Holdings and in Rural Areas of Europe
2. Włochy, 2012, Euro-American Conference: Higher Education Academic Disciplines
3. Francja 2011, International Conference: Education and New Learning Technologies
4. Austria, 2010, International Higher Education: New Trends and Issues
5. Szwecja, 2007, International Conference: Collaborative Action Research Network: Action Research Beyond Borders and Divides
6. Polska, 2006 - Dialog na pograniczu kultur,
7. Polska, 2005 - Ogólnopolski Zjazd Andragogiczny,
8. Dania, 2001, International Conference: Multinational School Newspaper on the Internet
9. Niemcy, 2000, International Conference: Europe leads the Way in Schools
Staże zagraniczne i szkolenia:
1. Austria, 2013, Karl-Franzens-Universität Graz
2. Hiszpania, 2012, Universitad de Almeria
3. Słowenia, 2012, University of Primorska
4. Hiszpania, 2011, Universitad de Alicante,
5. Hiszpania, 2010, Universitad de Almeria,
6. Dania, 2003, University of Copenhagen
7. Szwecja 2002, Internet Concepts in Distance Cooperation
Wybrane publikacje:
1. Wielowymiarowa ocena opisowa w procesie kształcenia [w:] Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych, Tom LXVIII, 2015
2. Using interactive multimedia program to improve English language teaching to young learners [w:] International Journal of Arts and Sciences, vol. 3 nr 18, 2010
3. Assessment of the effectiveness of computer-aided language learning on English language learners in elementary school [w:] International Journal of Multidisciplinary Thought, vol. 1, nr 3, 2012
4. Pedagogiczna idea innowacyjności w praktyce szkolnej [w:] Teoria i praktyka w pedagogice ogólnej, (red.) M. Myszkowska-Litwa Wyd. UJ 2011
5. Dzieci mlecze, dzieci orchidee i genetyka ludzkiego zachowania, Roczniki Ludowego Towarzystwa Naukowo-Kulturalnego, 2011, O/Kraków
6. Współczesna perspektywa pedagogiki retorycznej w dydaktyce szkoły wyższej na przykładzie seminarium [w:] Student na współczesnym uniwersytecie-ideały i codzienność, (red.) D. Pauluk, Wyd. Impuls 2010
7. International Children's Digital Library jako przykład środowiska edukacyjnego dla dzieci, Hejnał Oświatowy nr 2/90, MCDN
8. Wykorzystanie wartości regionu jako sposób doskonalenia metodyki nauczania języka obcego, Roczniki Ludowego Towarzystwa Naukowo-Kulturalnego O/Kraków, nr 9, 2010
Prowadzone zajęcia:
Pedagogika
Pedagogika w kulturze fizycznej
Nowoczesne technologie w dydaktyce szkoły wyższej
Uczeń niepełnosprawny na lekcjach wychowania fizycznego
Outdoor education w wychowaniu fizycznym
Kształtowanie relacji nauczyciel-uczeń na lekcjach wychowania fizycznego
Wspomaganie rozwoju społecznego dzieci poprzez zabawę
Możliwości rozwijania aktywności sportowej dzieci niepełnosprawnych na rynku małopolskim
Rola wychowania fizycznego w kształtowaniu postaw szkolnych dzieci
Rola treningu sportowego w kształtowaniu postaw samokształcenia i samodoskonalenia
Czynniki motywujące dzieci do podejmowania aktywności fizycznej i sportowej
Obraz problemów społecznych dzieci w percepcji nauczycieli wychowania fizycznego